София. Европейската Комисия публикува на сайта си материал за „Москов и Син“ по повод първата сертификация с ECOLABEL на ЕС на български продукт за лична хигиена. Устойчивата опаковка и формула на продукта отговарят на новите критерии за екомаркировка на ЕС за козметични продукти, приети от Европейската комисия през октомври 2021 г.
„Горди сме да обявим, че нашият енергизиращ шампоан и душ гел е удостоен със сертификат за екомаркировка на ЕС. Тази формула е създадена, за да отговаря на строгите критерии, определени от ECOLABEL, гарантирайки, че продуктът е екологичен и устойчив“, споделя Георги Москов, ръководител на проекта в „Москов и син“.
Като пионер в устойчивите практики в българската козметична индустрия, „Москов и Син“ демонстрира, че е възможно да се предлагат качествени продукти, с мисъл и приоритет за опазване на планетата от замърсяване. Техният подход е модел за следване от други компании, проправяйки пътя към по-устойчиво бъдеще.